xeol microsofr office word excel access powerpoint paint графика обучение офис майкрософт ворд эксель аксес повер поинт паинт программы калькулятор компьютер информатика xeol.com.ua
Переглядів: 2225
 Головна  Новини  Фотогалерея  Контакти  Карта сайту  
Пошук по сайту
  
 
  Про НВК   
  Навчання   
   Режими роботи школи  
   Розклад уроків  
   Система тестування  
   Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів  
  Моніторинг якості освіти  
   Списки учнів  
   Нова українська школа  
  Обдарована дитина   
  Початкова школа   
  Експеримент "Е-підручник" (EBSE)   
  ЗНО   
  ДПА   
  Методична робота   
  Проекти   
  Виховання   
  Репозитарій   
  Відеотека   
  Учням   
  Батькам   
  Безпека життєдіяльності   
  Сторінка психолога   
  Самоврядування   
  Музей В.З.Вайсера   
  Шкільна газета   
  Спорт   
  Дозвілля   
  Гостьова книга   
  Нормативно-правова база   
  Доступ до
публічної інформації
 
 
  Вакансії   

Останні новини:

2019-01-30
Інститут модернізації змісту освіти продовжує серію тренінгів із впровадження електронних підручників    
 
 
Докладніше...
2019-01-30
4 лютого 2019 року відбудеться вебінар із нагоди всесвітнього Дня безпечного Інтернету 2019, що відзначатиметься 5 лютого.
Докладніше...
2019-01-21

До уваги випускників всіх років НВК10 м.Хмельницького!

Запрошуємо вас на Зустріч , яка відбудеться 01.02.19 року о 18.00 в актовому залі школи. Вчителі на вас чекають!

Докладніше...
2019-01-21
З   01.02.2019 р. НВК №10 
ОГОЛОШУЄ НАБІР ДІТЕЙ В ПЕРШИЙ КЛАС
 
Докладніше...
2018-10-19
У рамках участі в експерименті всеукраїнського рівня за темою «Електронний підручник для загальної середньої освіти» (Е-book for secondary education (EBSE)) серпень 2018 року - серпень 2021 року», педагоги НВК№10 м. Хмельницького взяли участь у конкурсному відборі проектів електронних підручників для 1 класу.
 
Докладніше...
2018-10-13

Вітаємо Юхимович Оксану Антонівну за успішну підготовку учнів до олімпіади "Осінь-2018" проекту "Всеосвіта"!

Докладніше...
2018-10-13

Вітаємо учителя музичного мистецтва Мельника І.О. за ІІ місце у номінації "Авторська поезія"та творчий колектив учнів НВК№10, які відзначені ГРАН-ПРІ за участь в культурно-просвітницькому проекті "Фестиваль патріотичного Українського Слова"

Докладніше...
2018-10-04
У НВК№10 стартує сезон учнівських олімпіад. Запрошуємо усіх охочих взяти участь у І (шкільному) етапі!
Докладніше...

Моніторинг якості освіти

Аспекти моніторингу:

1.  Нормативно-правова база :  

  • Закон України про освіту
  • Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року
  • Указ Президента України №1013/2005 від 04.07.2005 р. “Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні”
  • Постанова Кабінету Міністрів України №1095 від 25.08.2004 р. «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти»
  • Постанова Кабінету Міністрів України  №1312 від 31.12.2005 р. “Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання і моніторингу якості освіти та спрямоване на підвищення якості освіти, активізацію й удосконалення діяльності навчальних закладів.»
  • Положення про внутрішній моніторинг (затверджено педагогічною радою від 30.08.10 р., протокол № 8), накази по школі.

2. Методи на робота з питань якості освіти. 

  • планування роботи з питань моніторингу якості освіти Переглянути
  • перспективний план внутрішнього контролю Переглянути
  • Питання моніторингових досліджень, їх проведення та аналізу в планах роботи шкільних  методичних об’єднань, планах роботи творчих груп
  • освіта педагогів (формальна/неформальна) з питань покращення якості освіти (курси, участь в семінарах, фестивалях, конференціях, круглих столах; виставках, вебінарах ...) ;
  • популяризація досвіду навчального закладу 
  • участь в проектах,метою яких є підвищення якості освіти
  • репозитарій

3. Організація та проведення внутрішньошкільного моніторингу

  • положення (Положення про внутрішній моніторинг затверджене на засіданні педагогічної ради (протокол №8 від 30.08.2010 р.), узгоджено на засіданні ПК,
  • накази( накази щодо відповідального за внутрішній моніторинг та плану його проведення на навчальний рік (щорічно, вересень).
  • аналітичні  матеріали ( 2006-20017р.р.)
  • методичні рекомендації за результатами  досліджень, управлінські рішення, оприлюднення, контроль за виконанням (рекомендації, управлінські рішення та аналіз їх виконання висвітлено в узагальнених матеріалах моніторингових досліджень, рішеннях педрад, нарад при директорі, протоколах шкільних методичних об’єднань, протоколах батьківських зборів, використовуються під час планування науково-експериментальної роботи школи)
  • корекційна робота (проведена методичною службою школи, вчителями, психологом, класними керівниками, класоводами з учнями, батьками, педагогами іншими учасниками НВП), наявність корекційних карток. Корекційна робота практичного психолога щодо адаптації до навчання:
    • в вересні – жовтні кожного року проводиться консультативна та просвітницька робота з батьками першокласників, спрямованої на ознайомлення дорослих з основними завданнями і труднощами періоду первинної адаптації, методикою спілкування і допомоги дітям;
    • групові і індивідуальні консультацій педагогів стосовно вироблення єдиного підходу до окремих дітей і єдиної системи вимог до класу з боку різних педагогів, що працюють з класом (вчитель фізкультури, вчитель музики, англійської мови. (листопад);
    • організація індивідуального і групового консультування і просвіта батьків за результатами діагностики. (листопад);
    • просвіта і консультування педагогів з питань навчання і спілкування з окремими школярами і однолітками в цілому;
    • корекційно-розвивальні заняття з дітьми «групи ризику», спрямовані на підвищення рівня соціально-психологічної адаптацію в новій системі взаємин;
    • організаційно-консультативна робота з шкільною адміністрацією, спрямована на вдосконалення процесу управління навчально-виховним процесом, створення соціальних і педагогічних шкільних умов, що сприяють успішній адаптації.

Корекційна робота проводиться протягом навчального року вчителями, класними керівниками з учнями, щодо підвищення рівня навченості та вихованості; батьками щодо покращення показників вихованості дітей.

В наявності корекційні картки на дітей групи ризику, дітей з девіантною поведінкою)

-корекційна робота (індивідуальні та групові консультації, робота психологічної лабораторії «Крок за кроком»

Алгоритм організації:

1.  Визначення проблем освітнього процесу у навчальному закладі.

 2.  Розробка  інструментарію для проведення моніторингу.

 3.  Обробка та аналізу даних.

 4.  Вироблення методичних рекомендацій та управлінських  рішень.

 5.  Проведення  корекційної  роботи з використанням методичних рекомендацій.

Методи, інструментарій

 Методи:спостереження, порівняння, вимірювання, аналіз і синтез, моделювання, формалізація, гіпотеза та припущення, системний підхід, тестування, опитування,збір статистичних даних.

Інструментарій: аналіз статистичної звітності, соціологічні дослідження, інтерв’ювання,самооцінка, діагностичне спостереження, тестування, анкетування, опитування, картки-спостережень, аналіз відвідування уроків.

Види моніторингів:

  • - за призначенням (інформаційний та управлінський);
  • - за засобами, що використовуються для проведення моніторингу
  • (педагогічний, психологічний, соціологічний, медичний, статистичний, ресурсний, кадровий, управлінський);
  • -за рівнем проведення(шкільний, міський, обласний, національний )
  • - за суб’єктом проведення (зовнішній та внутрішній)

Напрямки:

  • - моніторинг узгодження управління
  • - діагностичний моніторинг
  • - моніторинг діяльності
  • - статистичний моніторинг
  • - психологічний моніторинг
  • - внутрішній моніторинг ефективності
  • - педагогічний моніторинг
  • - освітній моніторинг
  • - учнівський моніторинг
  • - моніторинг загальноосвітньої підготовки учнів
  • - моніторинг результативності НВП

Етапи проведення досліджень

  • - підготовчий -  постановка мети, визначення об’єкта, встановлення термінів проведення, підбір інструментарію;
  • - практичний – збір інформації через проведення співбесід, тестувань, анкетувань, відвідування уроків, проведення зрізів знань, позакласних заходів;
  • -  аналітичний – аналіз і систематизація інформації, розробка рекомендацій, формування висновків.

Методи обробки результатів

Математична статистика, факторний аналіз, описове пояснення, графічне зображення результатів моніторингу на графіках та діаграмах

4. Результати досліджень

  • результати  навчальних досягнень учнів,
  • результативність олімпіад учнівських 
  • результати участі в МАН;
  • результати участі педагогів у конкурсах;
  • результати проектів,учасниками яких є навчальний заклад
  • Результати зно

5. управлінське рішення,корекція 

  • аналіз виконання наказів, рекомендацій( Педради, наради при директорі, засідання МО,ї засідання творчої групи);
  • відслідковування динаміки( Діагностика, аналітичні довідки, накази,педради, наради)

 

 

 

Авторизація:
Логін:
Пароль:
Запам`ятати

Випадкове фото


Опитування:
 
   Який напрям навчання тобі до вподоби?
  природничо-математичний
  спортивний
  філологічний
  технологічний
  суспільно-гуманітарний
  художньо-естетичний



ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(вчителі)
переглянути всіх
Сьогодні:
Іменинників немає

В цьому місяці будуть:
Шевель М.В. (23.06)
Плюхіна О.А. (23.06)
Дячук Л.М. (27.06)
Войцеховська С.П. (28.06)
Синиця Л.О. (29.06)
Демчишина Л.В. (29.06)


ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(учні)
переглянути всіх
Сьогодні:
Іменинників немає

В цьому місяці будуть:
Іменинників немає


Код кнопки сайту НВК №10

Співпрацюємо з:

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Кам`янець-Подільський національний університет ім. І.Огієнка

Хмельницький університет управління та права

Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Хмельницький міжшкільний навчально-виробничий комбінат

Обласний факультатив з програмування

Пещера Атлантида


 
© XEOL 2017