xeol microsofr office word excel access powerpoint paint графика обучение офис майкрософт ворд эксель аксес повер поинт паинт программы калькулятор компьютер информатика xeol.com.ua
Переглядів: 593
 Головна  Новини  Фотогалерея  Контакти  Карта сайту  
Пошук по сайту
  
 
  Про НВК   
  Навчання   
  Обдарована дитина   
  Початкова школа   
  ЗНО   
  ДПА   
  Методична робота   
  Проекти   
  Виховання   
  Репозитарій   
  Відеотека   
  Учням   
  Батькам   
  Сторінка психолога   
   Будьмо знайомі!  
  Учням  
   Вчителям  
  Самоврядування   
  Музей В.З.Вайсера   
  Шкільна газета   
  Спорт   
  Дозвілля   
  Гостьова книга   
  Доступ до
публічної інформації
 
 

Останні новини:

2018-01-18

До уваги випускників всіх років НВК10 м.Хмельницького!

Запрошуємо вас на Зустріч , яка відбудеться 02.02.18 року о 18.00 в актовому залі школи. Вчителі на вас чекають!

Докладніше...
2017-12-16
Щиро вітаємо команду НВК №10 з вдалою участю у міському етапі олімпіади з інформаційних технологій (тренер Савіцька О.В.)
Докладніше...
2017-12-08

Мікрорайон НВК №10

Докладніше...
2017-12-03

3.12.2017 на базі ХНУ відбувся ІІ етап олімпіади з інформатики.

Вітаємо переможців: Розгон Андрій (9-Б) - ІІ місце, Ганушкевич Євген (9-Б) - ІІІ місце, Первак Ілля (8-А) - ІІІ місце. Тренер Савіцька О.В.

Докладніше...
2017-10-02
Шановні батьки! Реєстрація дітей в 1-й клас на сайті  НВК№10  розпочнеться 04.10.2017 року. Для запису дитини  в школу (ОРІЄНТОВНО У ГРУДНІ 2017 РОКУ) необхідно мати з собою паспорт, копію свідоцтва, завірену директором НВК №10 або нотаріусом. Якщо свідоцтво  дитини видане  за кордоном, то обов’язково потрібно зробити переклад українською мовою. Якщо прізвище батьків не збігається із прізвищем дитини, то потрібно принести  документи,   що засвідчують  це.  Бажаємо вам успіху!
Докладніше...
2017-09-13
Асоціація «Інформаційні технології України», за підтримки Міністерства освіти і науки України та Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку, продовжує реалізацію соціального профорієнтаційного проекту для учнів 8-11 класів – Join IT.
Докладніше...
2017-09-05
Звіт директора навчально-виховного комплексу №10 м. Хмельницького на загальношкільних зборах трудового колективу 28 серпня 2017 р. можна переглянути тут
 
Докладніше...
2017-09-01

Щиро вітаємо усіх з початком нового навчального року!

Докладніше...

Учням

Азбука організованості

Методика "Ваша сила волі"

Як зайнятися самовихованням волі?

Вправи на формування вольових якостей

Поради учням. Як позбутися стану внутрішньої агресії?

Десять заповідей щодо виховання батьків

Поради В.Сухомлинського дітям

ДОРОГИЙ ДРУЖЕ!

Дуже цікава справа довірена на тебе - навчальна праця. Так-так, саме праця, як у дорослих. Тільки дорослі працюють на заводах, фабриках, на будівництві, у лікарнях і магазинах, у банках та в інших промислових галузях: добувають вугілля та діаманти.

А ти будеш здобувати відмінні знання - це складна справа для всіх дітей. Прислухайся до її порад!

Є така народна мудрість: "Посієш звичку - пожнеш характер". Якщо ти звикнеш із самого дитинства бути організованим, працювати чітко, швидко, на совість, тоді ти виростеш хорошою людиною, тебе будуть усі любити та поважати.

Отже, перед тобою перша азбука, але незвичайна, не з літер, а особлива.

Азбука організованості

  1. Працюй за встановленим режимом дня - тоді на все вистачить часу: на навчання та на допомогу матусі, музику та спорт, на книги та прогулянку, ігри з друзями.
  2. Пам'ятай, що час на виконання домашніх завдань обмежений: 1 година - 1 година 30 хвилин. І тому не затримуйся, а берися за справу. Якщо стомився, зміни діяльність, це допомагає відпочити.
  3. Бережи хвилини! Приступай до праці вчасно, швидко, організовано, зосереджено.
  4. Пам'ятай, що час минає, і хвилинки неможливо повернути, на згадку про них залишаються тільки наші справи.
  5. Цінуй свою працю та працю інших. Якщо не закінчив свій малюнок, не псуй його, а допрацюй. Не вимазуй, не ламай виріб свого товариша - він працював. Доводь зошити до кінця. Бережи підручники, шкільне майно (парти, стільці тощо) - бо це теж праця багатьох людей.
  6. Будь завжди уважним. Примушуй себе слухати й розуміти все нове на уроці, тоді вдома тобі буде достатньо тільки повторити.
  7. Умій слухати не тільки пояснення вчителя, а й відповіді дітей. Цим ти повинен показати свою повагу до них, а для себе - ще раз закріпити вивчений матеріал.
  8. Твердо тримай своє слово. Будь організованим та охайним. Закінчи спочатку одну справу, а тільки потім розпочинай нову.
  9. Привчай себе користуватися записником. Внеси в нього телефони своїх друзів, щоб відразу ж дізнатися, чому хто-небудь пропустив навчальний день.
  10. Плануй свій тиждень. Записуй, в які дні в тебе додаткові заняття з музики, іноземної мови, спортивні тренування, розклад роботи бібліотеки, в яку ти записаний.

Методика «Ваша сила волі»

1.Чи робити Ви вранці зарядку?
а). регулярно (2 бали);
б). час від часу (1 бал);
в). не роблю (0 балів).

2.Чи відстоюєте ви свою думку перед однокласниками і дорослими у випадку незгоди?
а). завжди (2 бали);
б). іноді намагаюся це зробити, але не завжди вдається(1 бал);
в). ні(0 балів).

3. Чи вмієте ви володіти своїми почуттями?
а). так(2 бали);
б). не завжди, залежно від ситуації(1 бал);
в). не вмію(0 балів).

4.Чи висловлюєте ви свою думку на зборах, чи критикуєте ви недоліки своїх товаришів
а). завжди(2 бали);
б). іноді зважаюся на це(1 бал);
в). ніколи(0 балів).

5. Чи зупиняють вас невдалі спроби вирішення завдання, розучування вправи і т.д.
а). так(0 балів).
б). іноді(1 бал);
в). практично ніколи(2 бали);

6. Якою мірою сформовані у вас основні побутові навички (прибирання ліжка, підтримування порядку в кімнаті?
а). в основному сформовані досить стійко ( регулярно прибираю ліжко, підтримую порядок в кімнаті) (2 бали);
б). сформовані ,але недостатньо стійко (1 бал);
в). не сформовані(0 балів).

7. Чи здатні ви самі без зовнішнього примушування організовувати свій час?
а). так(2 бали);
б). роблю це нерегулярно(1 бал);
в). ні(0 балів).

8). Чи можете ви без нагадування сісти за готування домашніх завдань?
а). практично завжди(2 бали);
б). тільки іноді(1 бал);
в). практично ніколи цього не роблю(0 балів).

9. Чи здатні ви протягом декількох тижнів займатися якою-небудь справою?
а). так(2 бали);
б). у рідкісних випадках(1 бал);
в). ні(0 балів).

10. Чи проявляєте ви інтерес до самовиховання?
а). досить чітко(2 бали);
б). час від часу(1 бал);
в). не проявляю(0 балів).

11. Чи доводите свою справу до кінця?
а). так(2 бали);
б). не всі справи(1 бал);
в). дуже рідко доводжу розпочате до кінця(0 балів).

12. Чи плануєте ви вільний час (на вихідні ) чи дієте як прийдеться?
а). найчастіше планую(2 бали);
б). іноді планую(1 бал);
в). практично ніколи не планую(0 балів).

13. Чи вмієте ви стримувати свої почуття?
а). в основному вмію(2 бали);
б). іноді не стримуюся(1 бал);
в). як правило не стримуюся(0 балів).

14. Чи вмієте ви серйозно і відповідально виконувати завдання, яке вважаєте важливим?
а). як правило вмію(2 бали);
б). не завжди вмію(1 бал);
в). не вмію(0 балів).

15. Чи намагаєтеся ви поставити перед собою мету: оволодіння новими трудовими навичками, знаннями
а). так (2 бали);
б). намагаюся, але тільки інколи(1 бал);
в). не намагаюся(0 балів).

16. Якщо ви маєте якусь мрію, чи робити щось для здійснення?
а). роблю(2 бали);
б). роблю, але мало(1 бал);
в). нічого не роблю(0 балів).

Підбиття підсумків: Підрахуйте загальну суму балів. Вона характеризує виразність вольових рис характеру.

Більше 27 балів свідчить, що у вас рівень розвитку вольових якосте високий.

19 – 26 балів показують, що у вас середній рівень розвитку вольових якостей.

9 – 18 балів характеризують вас як людину з практично не розвиненими вольовими якостями.

Як зайнятися самовихованням волі?

  1. починати потрібно зі звички переборювати порівняно незначні труднощі.
  2. небезпечні будь – які самовиправдання. Це неправда не тільки для інших, але й для самого себе.
  3. труднощі необхідно долати.
  4. прийняте один раз рішення має бути виконане до кінця.
  5. максимальне дотримання режиму дня.

Вправи на формування вольових якостей

  1. На вулиці. Вийшовши з дому, потсавте перед собою завдання повернутися рівно через годину. Ця вправа вимагає точного розрахунку часу.
  2. Підйом. Після дзвінка будильника або слів мами: «Підйом», порахувати до 35 і встати. Щодня зменшувати рахунок на «5» і через тиждень встати на рахунок «3».
  3. Фіззарядка. Почати зарядку із 10 хвилин, потім через тиждень додавати по 1 хвилинці і довести до 17 хвилин.

Бажаю успіхів!

ПОРАДИ УЧНЯМ

Як позбутися стану внутрішньої агресії?

  • Голосно заспівати улюблену пісню.
  • Пограти в «Дартс».
  • Пострибати на стрибалці.
  • У «мікрофон» викричати свої негативні емоції.
  • «Побитися» з братом або сестрою.
  • Налити у ванну води, запустити неї декілька пластикових іграшок і бомбити їх м'ячиком.
  • Пускати мильні бульбашки.
  • Влаштувати «бій» з боксерською грушею.
  • Полити квіти.
  • Швидкими рухами витерти дошку.
  • Забити декілька цвяхів.
  • Пробігти декілька кругів навколо будинку.
  • Зробити перестановку у квартирі.
  • Пограти у настільний футбол.
  • Випрати білизну.
  • Потанцювати.
  • Віджатися від підлоги.
  • Влаштувати змагання «Хто голосніше крикне?», «Хто вище стрибне?».
  • Стукати олівцем по парті.
  • З декількох аркушів паперу наробити кульок і покидати їх.
  • Швидкими рухами руки намалювати того, хто тебе скривдив, і закреслити малюнок.
  • Зліпити з пластиліну фігурку супротивника, а потім зламати її.
  • Зайнятися улюбленим видом спорту.
  • Увімкнути «караоке» й заспівати.
  • Розірвати газету.
  • Помити підлогу.
  • Перебрати свої речі у шафі.

УСПІХУ ВАМ!!!

ДЕВЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ ЩОДО ВИХОВАННЯ БАТЬКІВ

•  Виявляй увагу. Цікався, як почуваються батьки, як справи на роботі. Чим ти доросліший, тим більше батьки переживають твоє уявне та явне віддалення від сім ' ї. Вони бояться стати непотрібними. Приділяй бесідам з батьками півгодини на день. Вони будуть сприймати тебе як джерело тепла. А уважній, турботливій людині важко в чомусь відмовити.

•  Розпитуй «предків» про їх минуле. Люди люблять подорожувати в минуле. Вони будуть вдячні тобі за приємні відчуття. Крім того, ти можеш дізнатися багато несподіваного. Із здивуванням відкриєш, що у твоїх «предків» були дуже схожі проблеми.

•  Створюй атмосферу довіри. Розповідай про себе. Ти маєш право на особисте життя. Зовсім необов'язково викладати все, як на сповіді. Але якщо ти будеш мовчати, як партизан під час допиту, батьки можуть уявити, що ти великий грішник.

•  Руйнуй їхні страхи. Батьки вухом-оком знають про жахи із сучасною молоддю. Якщо ти познайомилась із хлопцем і не поспішаєш познайомити його з батьками, мама вважає, що він – нахабний обманщик. Познайом домашніх з друзями. Хай твої рідні переконаються: нічого дурного тут немає!

•  Допомагайте батькам формувати їхній батьківський образ як образ реального вихователя, якому можна довіряти. Для цього підкладайте їм зразки сучасної літератури про підлітків – особливо американських авторів.

•  Доводьте, що ви «не один такий». Хай мама і тато переглядають з вами молодіжні передачі, читають музикальні дайджести, молодіжні передачі, слухають музику.

•  Метод дистанційної консультації допоможе розв'язати проблему або прийняти рішення. Під час вечері ненав'язливо розкажіть про свого друга чи подругу, які потрапили у скрутне становище. Попросіть поради. Скоригуйте свою поведінку згідно з почутим. Майте на увазі, що батьки легше поставляться до проблеми ваших друзів, ніж до ваших. За чужу дитину не так соромно і боляче, як за свою. Звикнувши виступати у ролі «все розуміючого Будди» для друзів сина чи доньки, вони у важку хвилину будуть готові піти назустріч і вам. Не виходити ж з образу!

•  Якщо ви хочете попросити про щось важливе для вас, не треба зненацька обрушувати цунамі чи кидати цеглу на голову з даху! Готуйте все заздалегідь, потихеньку, краплинками. Не одразу: «Тату мені потрібна електрогітара!» Доведіть, що це все «по-серйознуму». Це стосується не тільки музики.

•  Не вимагайте самостійності – виявляйте її. Як вам можуть довіряти вирушати у подорож, якщо ви вдома «забуваєте» застелити ліжко і не вмієте приготувати навіть яєчню? Як вас можуть відпустити на вечірку до 23.00, якщо ви не в змозі вчасно прийти зі школи? Доведіть справами, що ви – доросла достойна довіри людина. Якщо людина поводиться як доросла, до неї і ставляться відповідно.

ПОРАДИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ДІТЯМ

Десять «НЕ МОЖНА»

  • На одинці з собою робити все так, як ти робив би на очах у людей.
  • Лінуватися, бути ледарем, неробою, дармоїдом.
  • Видавати за доблесть і заслугу те, що є твоїм обов'язком.
  • Вимагати від батьків те, чого ти не заслужив працею.
  • Бути жадібним, корисливим, негостинним.
  • Гребувати простою працею своїх батьків.
  • Глумитися зі старості.
  • Лицемірити, говорити не те, що думаєш, відчуваєш.
  • Запобігати перед тим, хто сильніший за тебе.
  • Давати «порожні обіцянки», не дотримуватись слова.

«Десять негідних речей»

  • Нашіптувати, доносити на товариша.
  • Бути малодушним. Уникати відповідальності за свій вчинок.
  • Байдуже проходити повз чужу біду, горе, відчай, посилаючись на свою слабкість.
  • Використовувати силу й фізичну перевагу на зло.
  • Мовчати, коли треба говорити, й говорити, коли треба мовчати. Базікати.
  • Відступати перед небезпекою, щоб зберегти спокій.
  • Добиватися для себе полегшення за рахунок товариша.
  • Не слухати батьків, обманювати їх, глузувати з калік.
  • Кривдити дівчинку, дівчину, жінку.
  • Ображати й кривдити тварин.

Догори

 

Авторизація:
Логін:
Пароль:
Запам`ятати

Випадкове фото


Опитування:
 
   Який напрям навчання тобі до вподоби?
  природничо-математичний
  спортивний
  філологічний
  технологічний
  суспільно-гуманітарний
  художньо-естетичний



ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(вчителі)
переглянути всіх
Сьогодні:
Іменинників немає

В цьому місяці будуть:
Фуртик Л.І. (23.01)
Борсук О.О. (24.01)
Мельник І.О. (24.01)
Мазурок Г.К. (26.01)
Грудська Н.О. (29.01)
Султан О.П. (31.01)


ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(учні)
переглянути всіх
Сьогодні:
Іменинників немає

В цьому місяці будуть:
Іменинників немає


Код кнопки сайту НВК №10

Співпрацюємо з:

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Кам`янець-Подільський національний університет ім. І.Огієнка

Хмельницький університет управління та права

Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Хмельницький міжшкільний навчально-виробничий комбінат

Обласний факультатив з програмування

Пещера Атлантида


 
© XEOL 2017